Så sjukt ledsen...

HATAR killar ibland!
När dom försöker göra en avundsjuk! Jag har gillat en kille rätt länge, och han gillar mig också
det har han sagt! Men det är massor av andra tjejer som gillar han också!
Och dom ser bra ut!!!.. Och i går skulle jag i egentligen gå och se en match med han! Men när vi hade
bestämt de! Så skickar han en timma eller nåt efter ? och säger att han inte kan!
Och det blev jag ju inte sur över! Men i dag fick jag reda på att han var på en marknad! Med två andra tjejer ! Och dom gillar han!!!!.. Och en annan kille så klart ! Men ÅÅÅÅÅÅÅ.. Jag sitter hemma och typ grinar ! om ni inte vet vad grina är så har jag skrivit det i ett annat inlägg! ;)
Nä nu ska jag göra egen glas och se på film i mitt rum.. Alla tjejer säger att de hjälper ?
Gör de det? haha!
Nu ska jag satsa på min träning ist för den dumma killen..
Om någon kille läser detta! Så tänk på att ALLA! tjejer kan bli ledsna! och killar kan också bli ledsna det vet jag!
Men oftast är tjejer mycket känsligare när det gäller " kärlek ! "
Så! jag kommer nog inte skriva något fören i kväll... sorry men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara vad jag känner just nu.. Jag ska nog shoppa på nätet ist.. Det gör mig glad ! får bara höra med mamma också!
kram Stella Stici !
 

Kommentarer
Emma Josefin säger:

hej stella, jag har veckans blogg på min blogg, delta gärna och få chans att bli veckans blogg på min blogg, du vinner en länkning och kanske fler läsare, ha en fortsatt bra dag, kram

2013-05-10 | 18:49:52
Bloggadress: http://emmajosefinfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback