känns pirrit!

Hej!
Urch vad har jag gett mig in i?
Jag kan ju säga att jag är jätte nervös! haha.. Känner mig jätte barnslig! :P men sån är väl ja..
Men jag behöver alla tips i värden! från er som har bloggat längre tid! om ni kanske kan säga vad man gillar läsa osv.. själv har jag säkert läst 100000 bloggar! men har aldrig tänkt att jag ska skaffa en egen!
Men nu sitter jag här! Och är hur nervös som helst! Medans alla andra bloggar jag läser. Verkar va jätte lätt att sitta och skriva inlägg! Men nu fattar jag hur jävla svårt de är!! haha.. och så klart vill jag ha tips av er som inte skriver bloggar också! allt är välkommet !
Ja ni vet ju vad jag heter " Stella Stici " många undrar varför jag heter " stici " !
Haha.. Då får ni en jävligt bra förklaring nu! Eller tips!
Fråga min föräldrar!  Det är inte mitt fel att dom döpte mig till # stella stici"
Jag har frågat dom massor av gånger varför jag heter " Stici " Men dom kan inte riktigt svara på de!
min lilla syster heter " Ellen Stici " Om ni vill veta!
Ja nu tänker jag utråka er lite.. om jag inte redan har gjort de? :S haha.. nu tänker jag i alla fall skriva hur gammal jag är osv.. OPPS Dö inte av utråkning ;) haha.. jag är 13 år! älskar mode! har disagnat egna kläder! men dom vet jag inte om ni kommer få se! om ett tag kanske ni får de! Hoppas jag inte uttråka er förmycket ? -_-
haha! nä nu ska jag inte skriva mer i detta inlägget tror jag!
för jag är väl inte den ända som tycker de är tråkigt att läsa hur JÄVLA långa inlägg som helst? ;)
kram Stella Stici
 
 
 

Kommentarer
emzi säger:

Hej Stella.
Jätte roligt att du har följt min bloggresa med alla olika Blogger jag haft.
Lite tips
När du gör inlägg. Tänk på att dela upp texten i olika delar så de blir lite lättare att läsa!:)
Försök att ha bild i varje inlägg du har

2013-05-08 | 21:42:31
Bloggadress: http://emeliegranqvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback