Hjälp?

Hej mina fina bloggläsare!  tror jag fick till de HAHA..
Vill bara säga att Emelie Granqvist är den första som hjälpte mig! Tusen tack för de Emelie<3
Du tipsa mig om att dela upp texten!
När jag läste de va min tanke " ää.. ööö .. ähh.. vaa? " Ja visa är smartare än andra! Men fick sitta och tänka lite och då kom jag på de ! haha .. känner mig smartast just nu! men jag förstår vad du menar ! tack för tipset!
ska försöka dela upp de så mycket som möjligt !
första dagen och jag har redan fått ett tips! detta känns bra!
tänkte göra en instagram också! vad tycker ni ?
" stellastici" på instagram ! jo men visst ! varför inte ?
kommer göra en redan i kväll ! dom först 100 ! följer jag tillbaka ! på instagram!
Kram Din Stella Stici !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback