Hej!

Hejsan! Hoppas alla mår super! haha..
Nu har jag äntligen fått till de lite! tror jag! jag har lagt till en ny Stella Stici på fecebook! bli vän med mig!
och jag har fixat en instagram! följ mig! HAHA! tror alla vet vad jag heter där också.. eller?
;) haha om ni inte vet så heter jag bara " StellaStici" känns as bra..
Stici
Stici
Stici
Stici
Stici
Stici
Stici
Stici
Stici
Stici
Stici
Stici
Ja!! de är mitt efternamn ! SO WHAT !!!? Bara för jag har ett Udda efternamn ? Gör de något?
nej! Så om NI sitter hemma och tänker att jag är helt dum i huvudet som tar upp detta.. men jag kan lova!
att någon där ute sitter och säger " stella stici? " "öö.. STICI?" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
Typ så? Har jag inte rätt?
bara för jag inte har dom vanligaste typ som " hansson, karlsson, palqvist, carlsson, " osv..
så betyder inte de att jag är annorlunda! Fast vänta! Det gör ju inget !
För att vara annorlunda är det bästa som finns! Jag vill inte vara som alla andra! Som att ni vill de?
Så nu vet ni de!
DELA,TIPSA,BERÄTTA FÖR ERA KOMPISAR/VÄNNER/BÄSTISAR/POJKVÄNNER? ATT JAG HAR EN BLOGG!DELA MED MIG !
puss:* stella STICI <3
NI kan hitta mig på FB och INSTAGRAM !
Älskar min nya klänning ! sommaren Här kommer jag!!!!!!!!!!!!! woop woop!
bara typ några månader kvar men aja!..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback