Förlåt för dålig uppladdning!

Ja !.. känns inte bra! Men nu är jag här igen ;)
ÅÅ! Jag läste just Emma Josefins blogg! Så sjukt bra! tycker ni ska kolla in!
Länk Här : http://emmajosefinfoto.blogg.se/
Kolla in! Va med i veckans blogg! i sista minuten hinner du nog!!
Om jag inte är för seg att ladda upp inlägget ! ;)
haha..
Hon är också inne på det med Afrika barn ! Att hjälpa dom! Så kolla in den! Hon verkar vara en Väldigt snäll tjej!!!
ÅÅ!!! Jag älskar seriöst min farmor! Guld till dig Farmor!!<3<3<3
haha..
Hon ska sy min klänning !!! Ska bara köpa materialet jag ska ha på klänningen!
Hon sa att hon tyckte den va fin! Men jag tog måtten på mig! + 1 cm till!
Super nöjd! Vi får väl se om de kommer någon klänning snart ! som  ni får se ;)
Jag har också designat en liten tjej! inte av kläder jag har gjort!
Men Jag bestämde va hon skulle ha på sig! Fixa håret ! Och assoarer !
Blev skit snyggt! Men hon skulle ju så klart ha sina rosa sockar på sig! Och JA ! dom va höga .. strumpor.. Jag fick verkligen inte av dom!!! åå.. jobbiga ungar ! ;)
kram Stella Stici ! :)
Nu ska jag träna! fast inomhus! GÅ BAND !! ;) Fast de blir SPRING BAND! För mig ;) kram!
 
 
 

Kommentarer
martin säger:

jag tycket du borde lägga ut mer bilder på vad du gör och ksk är du är med kompisar att du tar bilder och lägger ut och skriver vad ni har gjort. läg ut bilder på allt du gör typ så länge du har nått att skriva om :) så kommer denna bloggen bli skit bra

2013-05-11 | 08:25:02
Bloggadress: http://martintheking.blogg.se
Emma Josefin säger:

vad gulligt av dig att länka min blogg, jag kan länka din blogg tillbaka, men de gör jag på måndag isåfall.

kul att du är med på ''veckans blogg'', ju fler deltagare desto roligare blir det.
ha fortsatt bra dag, kram!

2013-05-11 | 12:29:09
Bloggadress: http://emmajosefinfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback