Afrika barn<3

Hej allihopa ! nu har jag sätt på filmen osv..
Men i detta inlägget vill jag skriva om hur jag tycker om Afrika Barn! Och jag behöver verkligen tips och råd, hur jag ska fixa detta! Så detta inlägg är viktigt att läsa!
Jo jag vill hjälpa barnen i Afrika! Jag tycker verkligen synd om dom! Och jag tror inte riktig på det där med att om man gillar ett kort på Facebook ! så kommer dom må mycket bättre!
Nej det tror inte jag på! Så jag vill hjälpa barnen ! mer! än att bara gilla ett kort på Facebook!!
Haha.. Det låter ju lite konstigt !
Men om ni har tips hur jag ska göra! Så får ni jätte gärna tipsa!
Jag ska maila lite bolag ! om dom kan sponsra! men vet inte om de hjälper?
Men jag ska försöka med det! Och så får vi se vart vi slutar!
Men om ni har något tips ! Så får ni JÄTTE gärna tipsa mig om de! <3
kram Stella Stici <3
 

Kommentarer
emma säger:

hej stella, jag tycker att det är grymt kul att läsa det du skriver om här på din blogg. jag såg att du hade kommenterat på min blogg, väldigt snällt av dig! jag läser iallafall din blogg och jag följer dig på bloglovin. jag tycker det är väldigt fint gjort av dig att du vill hjälpa afrikanska barn som har det svårt. Jag har faktiskt också funderat över samma sak. men jag vet inte direkt hur jag ska kunna göra.

Riktigt fin blogg iallafall. Har du drivit blogg förut? Kram <3

2013-05-09 | 19:21:30
Bloggadress: http://emmajosefinfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback